28 Οκτ 2007

τα υπέροχα πλάσματα.....η φίλη μου η Λ.

δεν ξέρω τι με οδήγησε στην συγγραφή.......τα δικά μου χαζά ανεμοσκορπίσματα....τα χθεσινά ποτά με την φίλη μου την Λ. στο friday's των Αμπελοκήπων.....η ανάγκη να επιβεβαιώνομαι.....
η σπαρίλα που με συνείδηση, της δημιουργώ ελεγείες....το όμορφο κυριακάτικο πρωινό ξύπνημα....που κάποιοι τρέχουν στις παρελάσεις...ενώ εγώ σαν ξεθωριασμένο αριστερό είδωλο στέκω μπροστά σε μια οθόνη αρνούμενη πεισματικά στην εθνοσύνη να μαζοποιηθώ...

Η Λ. λοιπόν.........
Γεράσαμε φιλενάδα....15 χρόνια...τι να θυμηθώ.....από βραδιές ποίησης....μέχρι τελετές Βουντού....για να γυρίσει πίσω ο Μ.
Χθες χάρηκα για σένα, ήσουνα η παλιά Λ.....η freek γιάπισσα φίλη μου,ασυμβίβαστη και αυτοκαταστροφική....όπως πάντα...
Και τώρα να,πάλι μαζί, να καταστρώνουμε σχέδια για τον Α.......και αύριο πάλι μαζί.....θα καταστρώνουμε σχέδια για τον Α.....
και τώρα περιμένεις sms για το el grecko......και ξέρεις ότι θα αργήσω ν΄απαντήσω.....θα απαντήσω άραγε?.....είναι κι ο Δημήτρης που έχω στήσει.....τι τραβάμε κι εμείς τα υπέροχα πλάσματα....
anyway.....σε ξενέρωτα αγγλικά...

Θα 'μαι πάντα δίπλα σου Λενάκι.....άσε που σου ΄χω τάξει και κουμπαριά....(τον Α....(το γλυκό σου τρίποδο) δεν θα τον ρωτήσουμε).
Έτσι είναι φιλενάδα.....και τα 4.400 ή η Κ. δεν μας πτοούν.....στην ουσία....δεν μας καίγεται καρφί.
Λοιπόν φιλενάδα.....αν σε στήσω.....θα σε στήσω?.....θα φταίει ο Δημήτρης και η γλυκειά φωνή του.....εσύ όμως θα ξέρεις.....
είσαι και είμαι δύο υπέροχα πλάσματα....ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα.....και το θείον είναι που
γνωριστήκαμε..........(κάποια φαεινή ιδέα θα κατεβάσω πάλι.....μην φοβάσαι).

1 σχόλιο:

Doxatinos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.