15 Νοε 2007

Το δικό μου Πολυτεχνείο......

Γεννήθηκα τον Δεκαπενταύγουστο του '74.....άρα άρχισα να υπάρχω από τα μέσα του Νοέμβρη του '73...Φύσιν επαναστατική από τα γενοφάσκια μου λοιπόν...άσε δε...που το βράδυ που αποφάσισα να σκάσω μύτη σ αυτή την γη....οι γιατροί με βρίζανε γιατί δεν τους επέτρεψα να υποδεχτούν στο Ελληνικό τον Κ.Καραμανλή που ερχόταν εκ Παρίσιων μαζί με την Δημοκρατία (να λοιπόν πως εξηγείται και το αντικαραμανλικό μου).
Ως της μεταπολίτευσης η καημένη γενιά συμμετείχα κι εγώ σε αρκετές πορείες....και ύστερα έπαψα....σαν να ξύπνησα και είπα stop...
Κι όμως φέτος κάτι με τσιγκλάει, κάτι με σηκώνει από τον καναπέ....λέω λοιπόν να περάσω ν' αφήσω ένα τριαντάφυλλο στην Πατησίων....ίσως να περπατήσω και μέχρι την Αμερικάνικη Πρεσβεία.....είναι που μου ξαναβγαίνει πάλι το αριστερό....είναι που άρχισα πάλι να μ' ερωτεύομαι....
Θα είμαι εκεί.....στις 17....εσείς?

Δεν υπάρχουν σχόλια: